Dynamic Lease

Al meer dan 3 jaar werkt Dynamic Lease nauw samen met Lease Service Nederland.

We hebben besloten om vanaf 1 januari 2022 onze samenwerking nog verder te versterken en de beide bedrijven samen te voegen. Onze nieuwe naam zal daarom met ingang van 1 januari 2022 Lease Service Nederland gaan worden.
Ook zal ons bezoekadres en postadres per 1 januari 2022 gaan veranderen.De nieuwe adressen staan onderaan deze pagina.

De naam Dynamic Lease blijft voor de lopende contracten gewoon bestaan en alle nieuwe contracten worden aangegaan onder de naam Lease Service Nederland.

Voor u als bestaande klant van Dynamic Lease veranderdt er vooralsnog niets.

Op deze pagina vindt u verder informatie over onze 24-uurs hulpdienst, hoe u een schade kunt melden, onze klachtenprocedure en kunt u onze algemene bepalingen en een schadeformulier downloaden. 

Lease Service Nederland, dé vooruitstrevende leasemaatschappij die niet volgens het standaard stramien werkt. Persoonlijk contact en kwaliteit in de dienstverlening zijn onze kernwaarden.

Wij bieden u de mogelijkheid om vanaf 12 tot 60 maanden (full service operational lease) een auto te leasen, daarnaast behoort financial lease natuurlijk tot de mogelijkheden. Het spreekt voor zich dat we ons niet beperken tot personenauto's, ook bedrijfswagens zijn bij ons meer dan welkom.

Naast nieuwe auto's bieden wij u ook de mogelijkheid om een jong gebruikte auto te leasen. Uw voordeel kan hierbij maandelijks serieus oplopen, aangezien een deel van de afschrijving in dit geval geen onderdeel meer is van de maandelijkse leasetermijn.

Lease Service Nederland werkt nauw samen met een groot aantal geselecteerde merkspecialisten door heel Nederland. Bij deze bedrijven kunt u terecht voor al uw zaken met betrekking tot de auto, zowel voor regulier onderhoud, als ruitschade, banden etcetera. Maar ook voor een onderscheidende leaseofferte kunt u bij ons terecht.

Kortom: onze aanpak is persoonlijk, concurrerend en accuraat.

Wij verwelkomen u graag!

24- uurs hulpdienst

Heeft u pech of schade met uw auto dan kunt 24 uur per dag bellen: 088-374-1700

Let wel op: Dit geldt alleen als u een contract heeft inclusief onderhoud en banden en bij schade moet de verzekering via ons zijn afgesloten.

Heeft u een klacht?

Ondanks dat wij onze uiterste best doen, kan het zijn dat u over een deel van onze dienstverlening niet tevreden bent.
Uiteraard staan wij open voor feedback, tips en verbeteringen.

Heeft u een klacht?  Laat het ons weten.

 

Hoe dient u een klacht in?

Stuur een e-mail naar info@dynamiclease.nl of vul het contactformulier hiernaast in.Vermeld duidelijk uw contactgegevens (naam, telefoonnummer, e-mailadres) zodat we u goed kunnen bereiken. Vermeld tevens het kenteken van uw auto.

 

Afhandeling klacht.

Nadat wij een klacht hebben ontvangen, gaan we meteen op zoek naar een passende oplossing. U krijgt binnen 14 werkdagen een reactie op uw klacht. Als we de klacht niet kunnen oplossen, zullen we uitleggen waarom.

Schade melden

Is uw auto verzekerd via Dynamic Lease dan kunt u hier uw schade melden. Heeft u of uw werkgever de auto zelf verzekerd dan dient u de schade te melden bij uw eigen verzekeringsmaatschappij. Welke dit is kunt u op de groene kaart vinden.

Naast het melden van een schade is het eveneens noodzakelijk een Schade Aangifteformulier (SAF) in te vullen. Hieronder te downloaden. Is niet bekend wie de schade heeft veroorzaakt dan dient te allen tijde aangifte te worden gedaan bij de politie. Het Schade Aangifte Formulier + de eventuele aangifte dient u binnen 48 uur op sturen naar:

Dynamic Lease B.V.
Afdeling Schade
Postbus 6606
6503 CG Nijmegen

Direct aanvragen:

Downloads

Schade Aangifte Formulier (PDF)
Algemene bepalingen (PDF) (PDF)